Sjukhusvistelsen

Ja, den skulle vara till för att ta det lugnt, stabilisera mig på den dos jag har nu och få lite struktur i livet.

Men i tisdags (tror jag det var), var det som att vända på en hand. På några minuter blev jag superdålig...tack vare att de klippte gräset utanför fönstret. Tog mina vanliga mediciner och kallade på doktorn. Fick ta en Ana-Pen i benet, hjälpte inte...fick andas in ventolin eller om det var combivent, hjälpte inte. Kändes som om jag höll på kvävas :/ De gav mig en till Ana-Pen som för er som inte vet är det en adrenalinspruta man sticker i låret. Inte heller det hjälpte. Blodtrycket sänktes så fick dropp och sen ambulans till KS. där skickade dde mig till en öra,näsa hals doktor. Fick en jävla slang genom näsan sen ner i svalget...USCH!!! Hittade lite slem och svullnad, men inget man gjorde nåt åt. Sen vart de tebax i taxi, barfota och helt väck tillbaka till TUB. De på KS var de snorkigaste jag träffat!!! Skaffa ett annat jobb för fan!!!

Väl tillbaka sov jag mig igenom tiden som var kvar. Väcktes då och då för att få medicin och näringsdryck.

Riktig drama-vecka!! Så trisst, mår fortfarande dåligt så har inte hunnit/kunnat vara ute så mkt :(

Men tog mig upp på benen i fredags iaf på midsommar :)

Var hos Bella och Oscar och det hade fixat det SÅ BRA!!! Kalasgod mat, trevligt folk och massa roliga lekar :)

Nu blir det soffan, sen sova!!

PUSS

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback