Frågor och svar

Läste nyss lite bloggar (för er som inte vet så finns det en bra sida där man "samlar" alla bloggar man vill "hålla koll" på... www.bloglovin.com ) bl a Jenny´s www.identitetmamma.blogg.se läste jag. Ett inlägg bestod av en massa frågor man ska svara på, kul å skriva/svara på när man som jag, inte kan sova...så Jenny, jag härmar dig lite :)

Så...här kommer lite onödigt vetande om mig :)



- 5 frågor om förhållanden:

Är du singel? Oja, singelkvist e mitt andra namn :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, varför inte!? Tror ärligt talat jag själv vart med om det nu när jag tänker efter!
Är du redo för ett förhållande? Svår fråga! Det vet man nog först när man träffat nån. Jag följer mitt hjärta!
Hur många har du varit kär i? Hmm, har vart "kär" i många men kär på RIKTIGT...då finns det bara EN!!
Är du kär just nu? Nope! Men snart är det vår och då börjar det säkerligen spritta i benen ;)

 

- 10 frågor om dig själv:

Namn? Caroline.
När fyller du år? 8 januari.
Några piercingar? 7 hål i öronen...
Vad har du på dig just nu? Blommiga shorts och rosa linne
Vilken årstid är bäst? Våren helt klart!!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att vakna utomlands av solskenet i min kärastes famn hehe :)
Vad tycker du mest om hos dig själv? Ögonen.
Vad är du bra på? Efter en stund tänkande...dansa, lyssna på andra, måla, ta hand om djur/människor...
Vem älskar du mest på denna jord? Kan inte välja EN...mamma och pappa älskar jag mest och lika mycket!!!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Att somna och vakna i någons famn är bland det BÄSTA som finns!!!

 

- 6 frågor om dina vänner:

Vem vet allt om dig? Bella är inte min "vän" utan min syster...men ser henne som en utav mina bästa vänner och hon vet nog allt om mig!!
Vem är den roligaste av dina vänner? Tycker all mina vänner är roliga, annars skulle jag förmodligen inte umgås med dom :)
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är skitsnygga såklart;)
Partyprisse? Vi är partyprissar allihop :) Men måste jag välja nån så väljer jag Stina :)
Vem är den du helst har filmkväll med? Alla!! Gärna samtidigt ;)
Vem av dina vänner är mest “evil”? -

- 10 Frågor om din familj:

Vem står dig närmast? Alla!! Men mest mamma tror jag...
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja verkligen!!
Vem är farligast i din familj? Danni hehe :)
Vem ser roligast ut i din familj? Roligast? Hmm...pappa när han spexar :)
Vem är coolast? Morbror!
Har ni något husdjur? 3 hundar, massa katter och en kanin.
Vem har du mest gemensamt med? Alla! 
Vem står för underhållningen? Alla är sjukt knäppa och roliga men pappa är nog den som står mest för underhållningen hehe..
Vem sover du oftast med? Ingen, bor ju själv...men när jag e "hemma" så sover jag med vovven Julia..
Roligaste kvällen med familjen? OJ!! Finns så oändligt många..men en utav dom roligaste är när Bellas Oscar åt middag hemma hos oss 1:a gången och pappa och Oscar drack mjölkdrinkar...va SJUKT kul!! De höll låda för fulla muggar :)

 

- 8 frågor om idag:

Vad har du gjort? Läs föregående inlägg...
Vad ska du göra nu? Försöka bli trött och sova..
Har du gjort något dåligt idag? Nope! Vart en snäll flicka :)
Vad har du ätit idag? Allt för lite, dålig på att äta! Men ätit fläskfilé med nå pommesliknande och sallad till middag sen lite chirre.
Har du duschat idag? Jupp.
Är du trött nu? Neeee, men borde vara det!! 
Vad händer i morgon? Imorn (söndag blir det ja...) då blir det bio med Bella :)
Går du i skolan? Uppehåll just nu, ska försöka ta tag i pluggandet till hösten så man blir färdig undersköterska nångång...

 

- ANNAT:

Hur mår du just nu? Helt ok!! Dock för pigg för tidpunkten..
Är du hungrig nu? Skulle inte tacka nej till lite te och rostade mackor.
Vad är klockan nu just nu? 04:50..

Ja. De va det, men nu har jag iaf haft nåt å pyssla med, trodde jag skulle bli iaf liiite trött men icke :/ Jaja, har ju inget att passa förutom hem till Bella & Oscar på kvällen så kan ju ta en liten sovmorgon :)

Ska nog se ett eller två avsnitt av Supernatural!! Grymt bra serie och grymt härligt ögongodis ;)

Pussellipusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback