FY FAN!!!

Vakna just av en riktig jävla mardröm!! Hatar dom!! Vill kunna sova och drömma om härliga saker men ICKE!!

Vakna av att jag skrek i panik...minns drömmen halvt och det e inget jag orkar skriva ner :/Inget jag tror ni uppskattar att läsa heller för den delen...Så nu sitter jag här vaken...hoppas jag kan somna om!

En bra sak e iaf att min dator nu ÄNTLIGEN fungerar som en klippa!! TACK Jimmy!! :) Man blir läskigt "handikappad" utan datorn...

Igår gjorde jag mormor sällskap till Huddinge Sj. E ju så satans svårt att hitta där...tycker vi iaf :)
Senare idag blir det ett läkarbesök sen tvätta. Onsdag sövas ner och rotfylla tänderna - igen! Sen på torsdag ska jag på ett till läkarbesök, ett lite nervöst sådant, och sen ev. vara barnis på kvällen...kommmer va helt slut...från att inte ha gjort nåt i ca 2v till att ha nåt inbokat varje dag och då inte så roliga saker...kommer va galet trött!! Men känner ändå att jag måste klämma in lite "träffa-mina-vänner-tid" :) Så kanske nån e sugen på å se en film senare ikväll??

Har läst både Jennys & Lindas bloggar, om att de vart å sett Remember Me. Fick bra betyg av systrarna så funderar på att ta med mina systrar (iaf Bella, Danni tror jag inte skulle gilla den...ska fråga iaf) och se den :) Ska kolla om det finns tid å platser på söndag :) Vore en mysig avslutning på en tuff vecka!!

Nee, om jag skulle ta å krypa upp i slafen igen å räkna lite får?? Hehe...

Höres!!

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback