Lite små nervös

Just nu står jag mitt framför en stor förändring i mitt liv!! När detta ska påbörjas är ännu inte bestämt, men ska träffa läkare nr2 imorn och det är en riktigt BRA början!! Men är en aning nervös :/ Mormor fråga idag om jag inte ville ha sällskap av nån men ärligt talat så e det ganska skönt att åka själv, sitta å lyssna på musik å bläddra i nån tidning...berättar mer imorn efter att jag vart där...ska va där kl:11 så håll tummarna :)

Idag vakna jag upp i gästrummet med en hårig varelse haha, trodde jag va hemma hos mig å tänkte - fan va håriga katterna blitt. Men va ju lille Julia bara :) Lite mys å snackande innan det var dags för hemgång!! Känns så bra när man kommer "hem", jag blir SÅ lugn!! Härligt!!

Här hemma har jag plockat lite, brukar inte ha stökigt men har inte mått så bra så har inte direkt haft nån ork att ta tag i det.

Så strax ska jag klättra upp i min säng å sova, blir till att gå upp tidigt imorn!!

Nee, nu ska jag gå å rota fram nåt ur garderoben som passar till imorn..

Sov sött alla söta!!

Å "Göran" hehe, klart vi kör på Rigoletto som sist, klarar det inte utan dig heller hahaha :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback