Mitt Nya Liv...

...börjar på...hmmm...MÅNDAG!!! :)

Nu ere fan dags asså!! Men det är INTE lätt!! Och det är jag nog verkligen inte ensam om att tycka!!

Men i helgen ska det inhandlas Nutrilette och ett simkort!! Ska försöka samla ihop 10 pers på jobbet och köpa ett "gruppkort" så får man simma och gymma hur mkt man vill i ett halvår. Självklart behöver det inte bara vara jobbarkompisar, kan va vilka som helst...bara ni hör av er till mig!!

Men kommer nog köpa ett solkort nu som man även får simma på, för kommer väl ta ett tag innan vi blir 10 pers...vet hur sega alla är hihi

Sen ska jag försöka ut å gå varje dag! På med knäskyddet bara :) Vill bli av me allt fett som så fint satt sig som en oerhört charmerande ring runt MIG hehe...BORT!!!

Såhär vill jag se ut nu, brun, smalare å frisyren som jag suktar efter :) Ska btw klippa mig på onsdag, ännu en förändring :)



Och sen har jag sååå många ggr sagt att jag ska börja måla igen och det ska jag :) Bara att inhandla lite akrylfärger, dukar å penslar, på med målarrocken sen jävlar :)

Har även en annan grej som jag bestämt mig för och SKA lära mig det, verkar så himla kul!! Scrapbooking!! Sen har jag ju en bra anledning oxå hehe...




Sen vet några utav er vad jag ska genomgå inom en snart tid och det kommer bli denSTÖRSTA förändringen någonson!! Berättar mer om det för er andra när jag e mogen.


Min belöning efter det där oerhört jobbiga jag ska göra....lääängtar!!!

En tatuering har jag även som morot, skall göras innan sommaren :)

Åh vad fin jag ska bli :)






Ja, mkt att ta tag i..men det för MIN skull och det känns bra, jäkligt bra :) Sen tror jag det är viktigt att man inte börjar med ALLT på samma dag, utan var sak får ta sin tid, dock inte för länge :)

Nu MÅSTE Carran sova, upp kl 8 :/ buhuuu!!

Höres senare!

/Carran

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅåh då kan vi gör det tillsammans! Jag ska också "gadda" mig :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback