Värmen - Kom ht!!!!!

I brist på annat, ja, jag vet...sovtåget har passerat, missa att hoppa på de bra:) Ist har jag suktat efter härliga sommarklänningar :)

Ett inlägg om skor har jag gjort så nu får det bli NÅGRA utav favvo klänningarna :)














Gillar dem alla!! Alla passar vid något tillfälle. Som nr 3, en typisk midsommarklänning ja skulle kunna ha på mig med de rätta skorna å accesoarena :) ¨De 2 sista kan oxå vara 2 alternativ :)

Har blitt sjukt modeintresserad på sistone, allt från skor till naglar :) Mår inte som bäst nu, det kan jag lova er mina kära läsare, men hoppet och gnistan finns kvar...och inom en kort tid ska jag börja träna!! Ni vet, BEACH - 2010 :) I år SKA jag kirra det ;) Och belöningen har jag sett ut åt mig, kommer märkas i april/maj...så håll kol vettja ;)

Nej, nu e klockan alldeles för mkt...men jag, mamma å Danni fick för oss att se Twilight som jag har på en bränd skiva. Funka inte i deras dvd så jag började meka med datorer, sladdar å tv:n...som Linda brukar säga; "man är ju inte född i farstun" ;) Så vips satt vi i soffan med HÖGT ljud...och NJÖT!!! Den var uppskattad både utav mamsen å syrran. Nu måste de ju bara se New moon så är de i kapp:) Längtar btw till "Eclipse" och om jag inte e ute å cyklar har den premiär i juli :)

En sista grej...så sjukt sugen på en sån här...



...gärna i alla möjliga färger så man kan matcha ;) Men de kostar mellan 500-600:- BUUU:(

Sen den här vill jag ha...NUUU!!! Sakna den sååå!!! Måste hitta nån som ska ut å resa, köpa den här i Sverige e rena rånet...


Thierry Mugler Angel EdP

Toppnot - Den himmelska fasetten - En värld av renhet
Rymd, himmel, frihet, Mugler -blått. Bergamott - Mandarin

Hjärtnot - Den Ljuvliga fasetten - Söta och väldoftande nöjen
Barndomsminnen, jul, fruktkakor. Blåhallon - Persika - Röda bär - Honung

Basnot - Den vällustiga fasetten - Kärleksfull och sinnlig
Ömhet, sensualitet, förtrollning, djärvhet, fulländad kvinnlighet. Patschuli - Vanilj - Karamell - Choklad

Bara ÄLSKAR denna parfym, känner mig inte hel utan den!!

Neee...nu ska jag å vovve Julia sova så gott så :)

PUSS/Carran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback