Den lever :)

Nu har datorn haft en behövlig vilopaus och funkar lika bra som innan :) Han blir trött fort den här killen :)

De senaste dagarna har vart ett HELVETE!! Abstinensen har smugit sig på ordentligt så igår sova jag mestadels hela dagen...
Känns dock lite bätte idag, men inte helt ok. Känns att det är något i kroppen som fattas :/ MEN, detta kommer leda mig till ett mer värdigt liv så jag ska kämpa på :)

Blev utskriven idag, SÅ SKÖNT!! Så nu ska allt skötas från öppenvården , jag valde TUB-mottagningen. Blir visserligen en bit att åka 2 ggr i veckan men här i berga orkar jag bara inte gå, de är inte kloka här!!!! Så det är värt det i längden!!

Väl hemma, packade upp ala grejjer och fick sen för mig att rensa och städa ur badrumsskåpet. Skönt när det var gjort men somnade med Siri på magen sen så sött på soffan och vakna vid 21.

Drog på mig lite kläder och gick till ICA, hade ju inte ett skit hemma...så nu blir det lite kyckling med sallad och filmen "Funny People" :)

See ya later!!

/C

Kommentarer
Postat av: Peter Olofsson

Hej! Va bra att du fått "damma ur" datorn och att det fungerar som det ska!

Ja, vem fasiken är det som skriver dessa rader då, jo, det är din "Polare ifrån Tubens" man Peter!

Han du fick minibabysarna av.

Du vet ju vad Lilla Frun heter men i sin blogg så har hon kallat sig för Pockethexan eller bara Hexan!

www.pockethexorna.blogspot.com och på min blogg som jag nu skriver ifrån kallar jag henne för Lilla Frun eller "Kryckan"....(ler) kärt barn har många namn!

Lilla Frun är nu istallerad i soffhörnet efter en tuff bårtransport hem, med några grabbar som inte fattade att man bromsar innan vägguppen när man kör smärtpatienter. Soffhörnet där hon varit de sista 16 åren av sitt liv, då trivs hon, vet inte om du sett att hon gör reklam för dig i sitt senaste inlägg?

Ja, i vilket fall som helst så hoppas jag att du mår någorlunda och att det funkar för dig att vara "hemma"!

Det verkar ju knäppt att jag ska vara länken mellan Er, men så är det inte, jag skriver bara för att göra reklam för min medicin och sjukvårdsblogg hos dig www.jernsaxen.blogspot.com en blogg som går lite trögt, men den genererar en massa mail så den är läst i allafall!

Som sagt ha det så bra som det bara går!

Trevlig Helg!

Kram ifrån Peter Olofsson!

2010-05-07 @ 14:05:01
URL: http://oumberligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback