Härmapa :)

Satt och läste lite bloggar, bl a www.whataboutthislife.se , alltså Lindas blogg och hittade en ny 100 frågors tjossan...i brist på annat så härmar jag dig Linda :)

100 lite onödigt vetaande om Carran:

01. Tre manm du lyssnar til:
Carro, Hjälmen och Carran.
02. Ålder: 28.
03. Vart bor du: Åkersberga.
04. Bor tillsammans med: Katterna Siri & Freja.
05. Husdjur: 2 katter.
06. Färg på ditt hus: Hmm, typ gult tegel...
07. När är du född: 8 januari
08. Klass: Ingen just nu...
09. Vilket år tar du studenten: Tog studenten 2001.
10. Något jobb: Vårdkärring hehe :)
11. När gick du upp i morse: Vid 10, sen gick jag och la mig igen..
12. När ska du sova: När jag blir trött..
13. Duschat idag: Japp.
14. Kramat nån idag: Linda gick ju efter 00 igår så ja, jag har kramat Linda :)
15. Pussat någon idag: Nee :(
16. Vad har du ätit i dag: Nån macka och banan, inge hungrig eftersom jag är sjuk :/
17. Dagens klädsel: morgonrock :)
18. Dagens smink: Inget idag, för ovanlighetens skul hehe.
19. Dagens sötnos: Siri

20. Dagens roligaste: Nada...skulle va Siri´s sovstil då..
21. Har du många vänner: Ja.
22. Hur många har du kysst: Den räkningen la jag ner för lääängesen :)
23. Vem kramade du senast: Linda.
24. Vem saknar du mest: Många! Bl a Sandra!!
25. Hur många har vart otrogna mot dig: Ingen vad jag vet...
26. Hur många länder har du vart i: 8
27. Har du pojk-/flickvän: Nope :(
28. Vem pratade du i telefonen med senast: Pappa :)
29. Vem fick du senast sms i från och hur börjar det: Bella; "Jaha okej :("

FAVORIT:

30. Bok:
Skriet från vildmarken.
31. Film: Braveheart.
32. Låt: Just nu - Helt klart memories med David Guetta feat. Kid Cudi.
33. Mat: Black&White.
34. Dryck: Coca Cola.
35: Färg: Lila.
36: Tv-serie: Sex and the city.
37: Stad: Västervik.
38: Land: Italien.
39. Ämne i skolan: Idrott.
40. Tv-program: Oj, finns så många...vet inte.

SENASTE:

41. Personen du tänkte på:
Pappa.
42. Personen du pussade på: Hmmm, minns inte..
43. Gången du spydde: Va ett bra tag sen men när vet jag inte...
44. Du grät: På sjukan för typ 1 månad sen..
45. Pizzan du åt: Calzone men när minns jag inte..
46. Gången du var i Göteborg: När jag va typ 12.
47. Gången du var i Stockholm: Bor här men va inne i STORA staden i måndags.
48. Senaste gången du duschade: Idag.
49. Gången du sov: Idag.
50. Personen som såg dig gråta: En på sjukhuset.

51. Svart eller vitt: Svart.
52. Hunde eller katt: Både och men helst hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Båda.
54. TV-spel eler datorspel: Inget.
55. Singel eller upptagen: Singelkvist.
56. Pussas eller kramas: En kombo :)
57. Lunarstorm eller Helgon eller Playahead: Hahaha :) Om jag måste välja så PH
58. Ragga eller bli uppraggad: Både och är kul.
59: Big Brother eller Paradise Hotel: Big Brother.
60. Har du svart eller blont hår: Just nu mörkbrunt.
61. Har du blåa ögon eller bruna: Blågröna.
62. Choklad eller lakrits: Choklas.
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta: Coca Cola.
66. Pizza eller kebab: Pizza.
67. Randigt eller prickigt: Randigt.
68. Älska eller älskas: Båda.
69. Leva eler dö: LEVA!!
 
ANTAL:

70. Personer du älskar:
Många.
71. Personer du hatar: Hatar är ett starkt ord, tror inte jag har någon.
72. Pojk-/flickvänner du haft: 3 "seriösa" förhållanden.
73. Antal killar du sovit brevid/med: Ska man hålla reda på sånt hahah :)
74. Glassar på en dag: En varm sommardag kan det säkert bli ett par Piggelin :)
75. Nämn en festival du vill gå på nästa år: Oj, vet inte, vore kul och uppleva Hultsfred nångång :)
76. Gånger du haft minnesluckor: Kommer inte ihåg hehe :)
77. Gånger du vart hög: ALDRIG!!
78. Personer du saknar just nu: Massor!!
79. Gånger ditt hjärta brustit: För många gånger :(

VEM:

80. Vill du kyssa nu:
Hihihi - pass :)
81. Träffade du senast: Linda.
82. Sjöng du senast för: Siri&Frja :)
83. Hade du senast en msn-konversation med: Malin.
84. Spelade du TV-spel med senast: Om Buzz räknas så var det me Linda, Malin, Adam och Filip :)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Skulle ni bra gärna vilja veta va :P
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Finns några som skulle förtjäna en sten i pallet, vilka behåller jag för mig själv..
87. Är din favoritkändis: Kevin Costner.
88. Är söt: Mina bebisar.
89. Vill du ska sova jämte med dig inatt: Pass igen...får nöja mig med Freja :)

VAD:

90. Gör dig glad:
Glada människor, sol, värme mm
91. Gör dig ledsen: Elaka människor, dumma killar, människor som är dumma mot min familj/vänner.
92. Vill du helst göra nu: Packa en väska och ta en taxi till Arlanda :)
93. Önskar du att du slapp göra: Många saker...
94. Vill du ha nu: En söt kille skulle inte sitta fel :)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Tatuering.
96. Längtar du till: Semestern och utomlands.
97. Tycker du om dina betyg: Kunde vart bättre men finns skäl till varför de är som de är!!
98. Ångrar du i ditt liv: Mycket! Men gjort är gjort!!
99. Är det bästa som hänt dig: Min underbara familj och alla underbara vänner jag haft turen att träffa :)
100: Vad är klockan nu: 23:15



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback