Helt slut

MINST sagt!!

Sov bra länge idag men är lika trött för det :/ Kan ha med omställningar/abstinens att göra...

Till råga på allt så har jag tvättid nu...skulle bara vilja lägga mig på soffan och sluta ögonen...MEN tvätten ska bli klar, vikas och läggas på sin plats+bädda rent sängen. Sen så ska det lagas middag...tar det aldrig slut??

Ska aldrig mer tvätta en söndag hehe :)

Hade iaf väldigt kul igår med tjejjerna :) TACK för att ni finns!!!

Planen för ikväll är att se film med Linda :) Frågan är bara om jag är vaken :/

Ska upp tidigt imorrn oxå, ska till TUB-mottagningen och hämta mer mediciner, prata med min kontaktperson där och få akupunktur.

Nee, nu ska jag ta tag i detta så det blir gjort...HUA!!

Kram Banan!

/C

Kommentarer
Postat av: Angie

Tack för att du finns gumman <3

2010-05-09 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback