Läkarbesök

Var dags att besöka farbror doktorn nu tyckte jag efter att ha hostat som fan i nästan 2v.

Gissa vad svaret var? VIRUS!! ALLTID virus!! Blir galen...kan de inge annat än att säga virus?? Jaja, jag får lita på han men fan om jag inte är frisk till 7/6 då jag ska sövas ner, då ska han få!!

Fick iaf hostmedicin och acetylcystein, var ju snällt. Sen antiinflammatorisk medicin mot mina benhinnor, de gör så förbaskat ont :( Så han tyckte även att jag skulle skaffa mig ett par stödstrumpor HAHA :) Så om några veckor får jag 2 par stödstrumpor hem i brevlådan :) Nee, skämt och sido, kan nog va precis det jag behöver, ett stöd. Speciellt som vi e ute och shakar ;)

Om nån timma ska jag bege mig in till TUB. Dags för nya mediciner och lite akupunktur. Ska bli skönt med akupunktur för känner av abstinensen:/

Ska lägga mig ett tag på soffan och slökolla tv nu innan det är dags att gå..

Ha en underbar dag mina vänner!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback