Powernap

Varför sover man som bäst när man inte SKA sova?

Kom hem från stan vid 18-tiden och kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Va bara att gilla läget och ta sig en powernap på en sisådär 4h hehe :)

Nu har jag precis kollat American Idol och min favorit fick stanna kvar :) Dom är ju riktigt duktiga allihop!!

När jag fixa håret imorse så insåg jag att det är dags att göra nåt åt skiten. Det växer som ogräs och har en utväxt som är vidrig!!



Vill göra slingor så resultatet lär bli nå sånt här. Målet är att bli helt ljus, saknar det ljusa!

Jahapp, vad ska man göra nu då? Har ju sovit ett bra tag på fel tidpunkt så får väl kanske titta på en film.

Har btw inte köpt hem coca cola på flera dagar. Bara köpt småflaskor som idag när jag skulle iväg, bra va? :)

Har hittat en favorit, så jädrans god asså...


Drömgod :)

Ja, det var väl allt för mig just nu...kanske skriver nå rader senare..

Pössss

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback