Bankett

Var på Bulldogs Bankett igår och var Jimmy´s bordsdam :) Banketten var på Stekhuset, riktigt mysigt!! Minus för att en och samma skiva spelades om och om igen...:/

Käkade den godaste planksteken ever så den kan jag varmt rekommendera om ni ska dit och äta!!

Efter mat, prisutdelningar och massa mingel blev det dags att röra på sig...hamnade på baren me Bulldogs grabbarna, kastades typ in i en taxi hehe och jag kände typ bara Ludde hehe :) Spelades kalasbra musik så saknade min tjejjor :( Men det kommer fler tillfällen, baren lär inte försvinna i första taget precis :P

Sen vankades det typ den sjukaste efterfesten jag vart med om, några killar jag och en till tjej...kände återigen bara Ludde men killarna va så gulliga och snälla så va ingen fara :) Våghals åkte fram så det blev sanning och konsekvens hehe..jag fick bl a ett konsekventkort där det stod att jag skulle stå på alla 4 och bli smiskad av personen till höger 5 ggr och samtidigt skrika "I´m so horny!!" Haha, va ju bara att ställa upp :) En gurka va även med i spelet, vem som kunde få in den längst in i munnen och alla ville såklart pröva...gammal var den dessutom haha usch!!

Sen la vi oss 4 st i Luddes säng, låg och småprata...de andra somna efter ett tag så jag gick hem, skönt och ha en EGEN säng!! Ja, det var verkligen en annorlunda kväll!! TACK alla inblandade :) Och TACK Linda för hjälpen med sminkningen!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback