Det BLÅSER

Satan vilket väder det är ute...nu inväntar man bara snön så det blir riktigt busväder!! Tycker allt det är lite mysigt!! KAN vara för att jag sitter inomhus och inte har den blekaste tanske på att röra mig utanför dörren :)

Börjar bli hungrig...som TUR är så ska Danni och Sami handla åt mig så ja, jag slipper som sagt gå utanför dörren :)

Nu skulle jag vilja ha en egen tvättmaskin så jag skulle kunna tvätta mina kläder och julgardiner...MEN får snällt boka en tid i tvättstugan...hoppas det finns nån innan söndag, vill ha upp dom då!! Måste plocka ner julstjärnorna också men det är ju bara pappa som vet var de ligger så får ta det i helgen. Skulle vilja ha några fina ljusstakar men har man katt så är det bäst att ha något hängande :)

Ha en bra tisdagskväll alla kära vänner!!

Lite extra tankar idag till en familj som kan behöva det!! Tänker på er!!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback