Nervositeten ökar

Nu är det bara timmar kvar...

Låter som jag ska göra värsta grejjen, ska in på sjukan och fortsätta min nedtrappning och det är faktiskt "värsta grejjen" för mig!!

Inte så att man är där i 3v och bara sitter och snackar skit med 11 st andra och har skitkul. Njae...jobbigare än så får ni tänka er att det är!! Bara att "bo" med 11 st andra är ju en utmaning!! Blir ju som ett litet kollektiv faktiskt. Skillnaden på det här kollektivet och ett "vanligt" är att vi alla är sjuka och är i stort behov av hjälp. Så alla är ju inte precis på topp. Ganska skönt om man lyckas träffa någon som man går bra ihop med, som man kan ha liiite kul med och bolla tankar med!! Vi får hålla tummen att det blir en bra och givande vistelse...

Nu ska jag se Ensam mamma söker, missa det på tv ikväll sen blire sängen!!

Sussa gott alla söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback