Snart slut

Ja snart är den här dagen slut...ska bli skönt att lägga huvudet på kudden och få slappna av lite. Man går på helspänn hela tiden då man är vaken, lite jobbigt!!

Längtar redan till helgen!! Hassan ska ha inflyttningsfest :) Får se om jag orkar gå bara...hoppas!!

Förutom det ska jag träffa familjen. va ett tag sen nu igen. Men bara för att pappa vart sjuk. Ska se till att få gosa lite med mosters lillkille oxå :)

Såg en bild på Jay när jag läste att han dömts till knarkböter, 4200kr totalt tror jag det va...

Men är han inte LITE lik Albin här??



Hehe, jag tycker det iaf :)

Nu blir det natti natti!!

/C

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah jooo vi alla tycker att han påminner om Albin :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback