Tjenixen

Nu är det redan tisdag!! Shit vad tiden går fort...och redan den 2 november. Helt sjukt!!

I lördags var vi ute på gallej :) Hade dock beslutsångest ett bra tag om jag skulle sitta kvar i myskläderna eller svida om till partykläder. Efter mycket prat med folket så blev det partykläderna :) Ana-Maria, Malin och Jonas kom hit sen gick vi till baren och dansa, va riktigt mycket folk, många man kände, de va kul :) Sen va planen att gå hem men hamnade hos Jonas med massa folk jag inte kände, jo Angie och Ana-Maria kände jag ju :) Slutade med att jag sov där, orkade inte gå hem, inte när det fanns en säng så nära att somna i :)

Umgicks lite med J på söndagen sen gick jag hem, käka middag och bosatte mig i soffan, en skön söndag :)

Tog bussen hem till la familia och umgicks med dom igår, Bella och Jamie har ju bott där över helgen så fick mysa massor med sötnosen :)

Får vi se vad resten av veckan har att erbjuda!!

Kramar

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback