Vilket jädra väder

När jag vakna så blåste det som attan.  Sen började det regna, sen blev det bara helt vitt utanför fönstret. Mysigt på ett sätt men tanken på att man var tvungen att ge sig ut i ovädret var inte så lockande...

Knatade iaf iväg, mötte upp Linda och vi masa oss iväg till Anja´s för bla VARM CHOKLAD med grädde...MUMMA!! Sen blev det en sväng i nya centrum. Linda fynda 2 jättesnygga kuddar, blev bra sugen jag med, men de passar inte här hemma :/

Ja, sen skulle vi hemåt, i snöstorm...i motvind...USCH!! Och pappa har städat bort mina vantar, halsduk och mössa så fint uppe i förrådet så höll på frysa ihjäl. Han får ta och masa sig hit och plocka fram det bums!!

Hann bara hem med matvarorna så var det dags att gå iväg att hämta mediciner. Men nu är jag hemma och inne i värmen och tänker stanna här!!

Har för övrigt sjukt tråkigt!! Lägger jag mig ner på soffan kommer jag somna, inte kunnat sova inatt så ska försöka hålla mig vaken tills det är läggdags på riktigt :)

Nee, ska titta lite på Förkväll...

Bye!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback