Here I am :)

Skitinternet säger jag bara!! La av lagom på måndagen 2:a veckan på sjukan...typiskt!! Utan datorn finns det ju NADA att göra...

Men va så läskigt nu ikväll...har kollat fb via mobilen tills nu men så nu fick jag en känsla utav att internet kanske funkar...och jajjemen, det funkade :):)

Jaja, jag är iaf hemma från sjukhuset nu, riktigt skönt!! Så nu ligger jag på dosen 15 mg :) Bra jobbat tycker jag men det kostar......Ska in igen om några veckor och då plockar de ev bort allt!! De ni :)

När jag vart hemma från sjukhuset har det vart JAMIE på schemat :) Va där förra fredagen bl a, käkade skitgod mat och kollade Idol ( GO JAY ) sen fastna jag och Bella i Heartbreak Hotel, så jävla bra haha :) Och under tiden så hade jag Jamie liggandes på mitt bröst i minst en timma. Kan säga att jag njöt av varje sekund!!Kanske syns :P





Mosters lilla plutt :)

Jamie fick ett par tofflor oxå, kunde inte låta bli :)



Såå sjukt söta och dom passade :) Lagom varmt och gosigt nu till hösten.

Ja, så mycket tid har gått till familjen...men nu längtar jag efter att hitta på lite bus med gänget ;) Är dock inte redo för nå större men att ses och spela lite spel, kolla film, DANSA...ja, you name it :)

Just ja, har ÄNTLIGEN tagit mig råd och tid att kastrera Freja så just nu bor hon hemma hos fam. Får se hur vi gör i framtiden, om hon ska få stanna där eller komma tillbaka. Hade lätt fått komma tillbaka hit men jag litar inte på henne, tänk om hon kissar i nya soffan eller i nya sängen :/

Så nu är det bara jag och lilla Siri..



Nya centrum har ju öppnat oxå...shit vad STORT Ica är...gick vilse där flera gånger om idag, men blir säkert bra efter några rundor... Resten av centrumet såg lite tråkigt ut, inga roliga affärer...kommer iof affärer allt eftersom men vilka vet man ju inte rikigt...jag var iallafall BRA trött när jag kom hem hehe :)

Vet ni vad??

Det SNÖAR!!!

Nej men oj vad långt det blev, blir så när man inte skrivit på ett tag :)

Nu ska jag bädda ner mig!!

NATTI

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback