Lördag+Söndag

Var alldeles sprallig när jag vakna, skönt att få känna så nångång :) Så såg jag ett sms från Malin; Ska du med till Baren? Gick och tänkte fram å tillbaka och prata kläd och skoproblem med Malin på msn hehe sen jävlar bad jag Malin komma hit och jag klämde in mig i ett par brallor, upp på vinden och hämta skor och låna tröja av Malin=kirrat :) Sen kom Angie och Jonas hit och vi gick sen till Sportan och DANSADE!!! Som jag längtat!!!

Hände massa annat roligt oxå men det orkar jag inte skriva mer om här :P Va ju iallafall jättekul!!!

Igår kom pappa och Oscar hit och vi langa ut sängen, soffan och en stol...sen in med en nygammal säng och en ny soffa :) Så skönt!!! Sen somna jag gott :)

Nu ska jag glo lite på tv sen blire sängen!!

Natti Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback