Tröttare än tröttast

Varje gång jag är här blir jag så sjukt trött och seg. Dels för nedtrappningen och dels för att de e så trist här...Vet inte hur man ska få dagarna att gå?! Hade man vart piggare hade ju en långpromend vart kalas, men nu är fallet så att jag inte orkar :/ Sen saknar man ju sitt eget som gör att man får lite extra energi. T ex välja själv vilken kanal man vill se på, mysa med katterna, tända lite ljus...yeah yeah, whatever...

Sen, nu när jag trappat ner såhär mycket, jag är SÅ lättirreterad på ALLT!! Stör mig på minsta lilla och de e inte kul/lätt när man typ lever som i ett kollektiv på 10-12 pers.

Men känner mig iaf lite stolt idag - När jag kom hit 1:a gången stod jag på 60mg stesolid, IDAG står jag på 15mg, FEMTON!!! Helt sjukt :) Men jag börjar gruva mig över hur jag ska klara mig medicinfri i framtiden eftersom jag har panikångest mm...Jaja, det tar vi då!! När man är mitt uppe i något sånt här så får man ta 1 dag i taget, eller rättare sagt, 1 timme i taget!!

Blev lite paff idag när jag satt och åt middag..rätt var det var så ropade nån mitt namn och det var moster Pyret som kom på besök :) Så gulligt att komma hit efter jobbet...Hon hade lite cola med sig och en present från Venedig, en handgjord liten glasdelfin. Den skulle vara en liten maskot - TACK!!!



Såå fin :)

Nej, nu är det natti natti som gäller för mig!! Ska bli såå skönt att krypa ner i den härliga sjukhussängen - NOT!!! Men men, finns de som inte har nån säng alls...

NattiNatti

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback