Mysig Lördag Allena

Är fortfarande sjuk och smittobomb. Skulle umgåtts med Linda och Nick men eftersom jag antagligen smittar så tar vi det när jag e frisk. Vill inte smitta ner dom.

Även fast jag är sjuk och alldeles allena så måste man ju faktiskt göra det bästa av allt :)
Tog en varm skön dusch, tog på mig myskläder. Tände sen en massa ljus och satte på bra musik. Lagade grymt god mat...med sällskap av Siri :) Och nu är allt diskat och jag har placerat mig i soffan framför "27 dresses". Härlig film, älskar sånna filmer :) Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen!!

Hoppas ni andra har en mysig lördagskväll :)




Snor en tomat..


Rosmarinkyckling med sky, ris och sallad...gott var det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback