Har vinden äntligen vänt?

Det är precis vad jag hoppas på, att mitt i allt skit...så kanske vinden vänder och jag får äran att ha lite tur i ett x-antal grejjer...har inte mått särskilt bra på senaste tiden men NI, mina underbara vänner, min underbara familj å ja...piiiip...hehe...:) har gjort att orkat ta mig i kragen när det gäller vissa saker. Är en lång bit kvar, till jag nått MITT mål, men ikväll känner jag mig som en segrare :) Mja, halvsegrare...vill inte gå in på alltför mycket detaljer men kan säga så mycket som att den jag vill träffa SKA jag träffa på fredag :) Precis vad jag behöver!!! Komma ifrån Åkersberga...osv haha :) Känns skitkul, att en tisdag veta att man ska träffa nån man tycker e lite speciell sådär...:)
Hoppas onsdagen å torsdagen går fort fort fort hihi :)

Nej, sitter här med mitt te, så jädrans gott när man e lite småfrussen å krasslig, kan INTE va sjuk nu ju hehe, så nu ere honung i te´t och sen en liten sängfösare bestående av lite whiskey (i medicinskt syfte endast hehe) som gäller :)

Ska förflytta mig till sängen nu och kolla på Navy CIS sen FÖRSÖKA sova, får la se hur de blir me de :)

Ska upp ganska tidigt, lr tidigt å tidigt, vid 11-12 nånting. Ska på möte sen jobba, alla dessa möten.......

Neee, take care of ya ;) Vem vet, kanske hörs om snart igen...

Kommentarer
Postat av: mallan

hehe 11-12 tidigt, söt du e =P jag är ju uppe nu! klockan 5! helt galet, men det är nog värt det, kommer nog bli en kul dag =)



skönt att roliga saker tittar in hos dej såhär i höstmörkret, du förtjänar det gumman =)

och på lördag ska vi leka, wiiihooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback