Niyat...

Jupp, så heter min söta lilla flicka :) Jag har blivit mamma haha :) Fadder-mamma iaf, alltid en början ;)
Fick brevet idag och bilden...hon kommer från Etiopien och bor i en Sos-Barnby, ca 11/2 år gammal. Så nu ska jag betala 250:- /månaden så att hon kan få ett bättre liv!

Jag är en låginkomsttagare men det här känns så bra, att göra något så lite för en så liten tjej vars liv starta i total katastrof..se till att hon har mat och vatten för dagen, få kläder, medicin och kunna gå iskolan mm...känns toppen!!! Lätt värt att va 250:- fattigare!!!

Om några år, när hon blivit äldre, skulle jag vilja åka och hälsa på! Mitt mål! Vore riktigt intressant!


Vackert och intressant land verkar det vara förutom allt elände som hänt/händer :(  men vill lära mig mer av  det nu, dels för att de e kul å dels för att få mer förståelse för mitt fadderbarn!


Men vet inte om jag skulle vilja träffa denna, ja, människa helt själv hehe :)



Haha...shit asså...å AJ!!! Som sagt...vill INTE träffa haha :)

Nej, nu ska Tant Hjälm sova :)

Puss på er!!!


Kommentarer
Postat av: kristina

åhh, vad duktig du är gumman...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback