Jahapp, då var denna fredag avverkad...



Näääeee, såhär hade jag de inte ikväll, fast mja, ögonen var/är nog ganska lika :) Har ju känt mig en aningens groggy hela dagen å ikvällen...å sen när jag knatat ut i lillis me lite god mat å lite chirre, då ringer det, ja det ringer...å det e TIM som ringer...åå shit...har ju inte pratat me han sen i våras, då allt sket sig...men jag svara å vi prata,skratta,prata å skratta, va jättekul å prata, han bad om ursäkt för senast osv och han va så arg på sig själv att han sårat mig...ville att vi skulle ses, jättegärna, men vet inte om jag vågar lita på folk längre :( Jaja, jag ska ta å tänka på den saken NOGA!!!


När jag vaknar ska jag ta en promenad till favvan tror jag, ev springa tillbaka, måste ju tänka på knät...sen efter det blir det att ta fram party-blåsan, en klänning vore trevligt :) Ska ju iof bara ut i berga men man behöver väl för faen inte klä ner sig för de heller, nej nu börjar min dator OGILLA mig, gör precis som den själv vill. Nu rätt va det va så blev texten mega stor å "fet"...går inte å ändra haha, händer alltid massa konstiga saker me mig :)

Puss & God Natt!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback