Julhelgen

Den började med uppesittarkväll med Linda, bingolotto spelades, de dracks glögg, pratades, åts lussebullar å färgades hår :) Måste dock dra i en ny omgång färg, blev lite konstigt - en del utav slingorna var kvar och det blev lite matt...



( Ja, det är färg jag har i håret hehe )


Efter det begav sig Linda hemåt å jag knata iväg för att möta upp Marie å några andra, va riktigt trevligt :)

Sen har helgen bestått av jobb, jobb, jobb å jobb!! Blev en del festande denna helg...ons, tors, fre å lör :) Var en MYCKET mysig å trevlig julhelg!! Nu väntas bara det nya året in och jag har ett par nyårlöften ( som jag behåller för mig själv )!  Hoppas bara allt löser sig på nyår...lite problem att få med alla nära å kära :( Men det ska fan ordnas!!! Annars firar vi nyår här :P

Nu ska jag ta mig något att äta! Magen kurrar!

See ya later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback