All Alone

Sen jag blev av med mina förbannade piller har jag ju mått väldigt bra!! Vart iväg varje dag, träffat familjen, kompisar, vart barnvakt, vart ute och dansat..you name it!!

Sen blir man sjuk i en vecka..har vart helt ok att bara va hemma själv och så, ja menar, är man riktigt jävla dålig VILL man bara vara själv. Eller i ärlighetens namn har jag saknat mammis å pappis :) Bara få vara liten och bli omhändertagen. Men så kommer dagen då man börjar känna sig OK efter en vecka liggandes i soffan med katten på magen. DÅ vill man ha sällskap!! Skulle aldrig orka gå utanför dörren men oooh så mysigt om nån kom hit och gjorde mig sällskap...haken är fortfarande att jag ev smittar.  Annars hade jag säkert haft sällskap av Linda som oxå vart hemma själv ikväll... Vi har ju haft sällskap av varann via msn, har lyssnat på eurovision låtar :) Oooh, satan i gatan, en utav dom var såååå förbannat bra!!! Han ligger väääldigt bra till tror jag!!

Har ätit det godaste som finns idag - blodig biff med råstekt potatis!! MUMS!! De satt sjukt bra efter 1v med te och rostade mackor hehe :)

Jaha,nudå?? En film kanske!? Va ju faktiskt och hyrde en...Charlie St Cloud...får vi se vad den har att erbjuda!! En hunk iaf, det vet jag :) Zac Efron :) Om man är sjuk måste man ju underhålla sig på nåt sätt :)

Min bebis, ställer alltis upp, i vått och torrt!! Eller??

Kan bara meddela att hon e BRA mkt tjockare nu hehe, hon skulle nog inte få plats i den där lådan :)


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback