Barnis

Jaha...nu var man hemma hos Karin igen å passar Blenda å Manfred...sååå söööta!
Mamma Karin kommer snart hem å efter d ska jag gå hem till min kära vän Henrik...Faste...å få hans nyckel,ska bo där i helgen=) Han ska till Västerås,vilket jag oxå skulle...men fick inte ledigt,har tatt ut alla mina semesterdagar...buuu=( Så jag ska jobba hela hegen medans typ alla mina kära vänner festar å firar Emelie som fyller 21...livet e sååå orättvist ibland=( Men jag får ju bo i Fastes lgh iaf,skönt å bo själv en helg å nära till kneget=) Å förhoppningsvis e d väl nån själ som vill tillbringa min lediga tid med mig...*hoppas* 'hoppas* *hoppas*

Dagens raraste kommentar:

"Carro,jag älskar dig! Jag önskar du va min mamma"
Sagt av Blenda 5 år...för rart!

Ni ska få se en bild på gullungarna nån dag!

Have to go!

Hug Hug!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blenda är en skivaffär i göteborg..

2006-12-01 @ 11:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback