Sötis...

Sötis...

De här e David & Fridas lilla gullunge Pajas...sååå söööt!!! Den här får man träffa om man åker å hälsar på i Västervik...å d SKA jag snart=) Ska dit på nyårsfest...Temat i år är...FILM!!! E ju hur kul som helst,men vad ska man vlja??? Finns ju så oändligt mycket att välja på...HMMM...d löser sig nog men om nån kommer på nåt bra...tell me!!!

Tror jag ska sova snart...börjar bli trött i ögonen...apropå ögon,nu e d inte långt kvar till operationen.........börjar bli nervös=( Inte riktigt över själva operationen, e mer nervös över att jag kanske kommer att vara sjuk så inte operationen blir av...scary...men jag får "hålla mummarna" (som mormor säger)!

Vi hörs!

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback