En till?

Ja, om man skulle ta å skaffa sig en till vovve snart...min kära vovve Daisy börjar ju bli till åren, fyller 13 i september :/ Fasiken va dessa underbara år har gått fort...men jag får tänka att hon haft ett underbart hundliv de åren hon levt å ska inte behöva avsluta de på ett dåligt sätt...MEN än e inte krutet slut i henne :) Hon e förutom en liten infektion pigg som en tonåring å de känns skönt, skuttar på så gott de går :) Men de känns oxå bra att vara lite förberedd på vad som komma skall...usch, bävar för den dagen :( Men nu ska jag glädjas å åt att hon e pigg å  fortfarande hänger me i svängarna:)

image214
Nybadad...sommaren - 06

För längesen hade vi en Tibetansk Spaniel, e ganska sugen på å skaffa en sån sötis igen. Har ju 4 STORA hundar nu å de vore så mysigt me nå...LITET...

image215
Tänk å ha den här lilla rackarn me sig överallt :) Hur söööt e inte den???
image216

Så där såg våran lilla Lotta ut...hur cool som helst va hon å hela 16 år blidde hon, en riktig krut-tant :)

Ja, de tål att tänkas på. Men jag får oxå tänka mig för om jag flyttar härifrån å pluggar, då kanske en liten kisse passar sig bättre, dom e ju inte heller helt fel!!!

image217
De här e MIN lilla älskling Siri!

Ååå va skönt, nu har jag fått skriva av mig ikväll igen :) Tycker jag har vart ganska duktig nu me å uppdatera!!!

Så dags för en liten belönig, lite Ben & Jerry´s!

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback