GRATTIS...

...PÅ 14-ÅRS DAGEN MIN ÄLSKLING=)

128794-91

Jaha...nu har du blitt "fjortis" osså hahahahaha...ååå vad jag ska mobba dig tihi...
Jag tycker det är så kul för att  när Du,Dannin,föddes å några år uppåt/framåt  DÅ var det BARA stora syster Carro som gällde sen kom vi ifrån varann och båkade mest hela tiden...MEN NU...tror vi båda har växt till oss å insett att det är ingen ide att gå å va sur eller skrika på varann!!! En kram VÄRMER sååå mkt mer än en KALL svordom rakt upp i ansiktet...tycker vi har kämpat på bra! Jag tycker det är så mysigt varje gång vi kramas...jag riktigt njuter...MIN LILLA LILLA SYSTR=)

Ja a du Daniella,d här inlägget var tillägnat DIG!!! Ville ha me din fin fina födeslsedagstårta osså men bloggen buggar FORTFARANDE=( PLZ...Fix it!!!

Danni,Min Ögonsten...JAG ÄLSKAR DIG!!!

Å Bella...om du läser detta...JAG ÄLSKAR DIG ME=) Ni e världens bästa småsyrror...hmmm...små å små..men yeah yeah...

Å Bella när jag ändå pratar om DIG...DIN SKITUNGE=) VAD i allsindar e re du håller på å planer egentligen??? Klockan e ca halv 2 nu å borde sova men KAN inte...e ju så pirrig i magen...Men klänningen e iaf inköpt å Div. annat!!!
Yeah Yeah...jag LOVAR att berätta vad Syster-Yster egentligen håller på med.promise!

Nee,ska ta Lille Siri under armen (katten) å gå å iaf försöka sussa...*wish me luck*

Återkommer with more details ;-)

Natti Natti alla söta=)

Kommentarer
Postat av: nina

hörru kvinna!!! nu e det dax att uppdatera bloggen!!! *morr* nog för att jag tycker din lilla syster är hur gullig som helst, men jag vill ha lite ny info, hon kan ju inte fylla år varje dag lissom :P puss puss på dig, å KRAAAAAAm på alla hjärtans dag! *gos*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback