Solly...

...för att jag ej skrivit på...ja,flera veckor...men har lixom inte,ja, kunnat få ner någe å skriva=( Har haft en liten "down-period"=( Men även en "party-period" HIHI...ska bli ändring,promise ;-)

Vill bara säga TACK...

...för en underbar jul
, fick massa målargrejer så nu ska konstnären inom mig komma fram...hehe...vi får se hur det blir med den saken=) Fick även en massa andra bra saker!!!

...för en underbar Nyårshelg
, som på fredagen staratade i Västerås!
Jag var på efterkontroll på S.T ERIK, Bella å Faste hakade på (ni e sååå rara) å fick reda på att ögonen läkt kanon å att de redan såg en bättring...puuuh,vilken lättnad,men vill inte ta ut ngt i förskott, kan ju som sagt ta upp till 6 månader innan man vet exakt, bara till att hålla mummarna ;-) När vi kom fram käkade vi å så sen festade gärnet,vaknade inte där jag skulle hehe=) DON`T ASK ME WHERE=)
Sen vid 13-14 tiden  på lördagen åkte Abbe, Faste, Bella, Elin å sist men inte minst jag ner till Västervik i Abbes "lilla" mysiga bil=) Va skoj! Drack rötjut å spela lite olika spel hemma hos David å Frida på lördagen å sen på Söndag,The big Day,så va det NYÅRSFEST...som jag väääntat!!!En OTROLIGT lyckad fest,ska lägga upp lite bilder å berätta mer,but not now=)

...för en underbar födelsedag, jag fick en TATUERING av min family...hur grymt som helst,så den 5/2-07,då jävlar e re gaddning som gäller men måste verkligen "fixa" till den nu så den blir bra,ska ju ha den HEEELAAA livet...scary!!! Fick 1000 kr i Pressentkort av Mackan å Annika med Familj osså,Tack=) Måste gå en sväng dit imorn å kolla läget ;-) Sen va Farmor, Bengt (farmors sambo), Mattias, Patrik, Faste, Abbe och Marcus här å åt tårta mm=) MYSPYS!!! Fick Blommor av Faste Abbe å Patrik+ALADDIN...mums ;-) Å en vattenkokare av farmor å Bengt så jag kan bjuda mina "friggenvänner" på the,kaffe å oboy=)

...för ALLA rara sms jag fått under min födelsedag från nära å kära=) Love ya all!!!

Vi hörs Senare IDAG! Ska gå ut å lägga mig i Friggis å kolla i H&M katalogen,har bläddrat igenom den men nu ska jag lusläsa den=) Bruar hamna på en multumsumma när man räknat ihop allt :/ men, what a f**k...hihi...d e jag värd tihi!!!

Va ju skönt å skriva av sig lite grann jue...skriva mer sen å lägga upp lite bilder imorn (senare)!

Natti Natti alla mina söta!


Kommentarer
Postat av: Nina

grattis ännu en gång stumpan!! :) hur känns d? den typiska frågan? som om nått skulle va växt ut sosm en bula för varje åt man fyllde..eller att man skulle känna sig länge? smartare? snyggare? rynkigare? haha ja u name it...d känns ju inge spec, men så länge man tycker att det är roligt att fylla år så är det bra, när man känner att d går utför...då blire inge roligt...men så kommer nog aldrig jag känna :) vad ska man göra åt d liksom! hoppas du inte känner så heller! :) love u stumpan! vad ska du hitta på i helga då? pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback