Karatefylla:)

Hej hopp gummi-snopp:)

Igår va de karatefylla hihi...men de blir ju lätt så när man tagit ett par glas vin för mkt:) De slank ju ner så fort, va ju bra gott å Nettan fyllde på me is så de va kallt å mumsigt...har dock lite minnesluckor men inte allför många, lite svaga minnen från Tommys men vafan, jag bjuckar på de:) Vaaassegooo...Hade iaf jävligt kul, trevligt att träffa Nettan å Johan å så va de trevligt folk på Tommys... så de va helt enkelt goodi goodi!!!

Imorn åker hon...min kära syster, halv 7 på morgonen går planet, så fatta, om ett dygn e hon på Kos me Mattias å de sitter säkert å dricker goa drinkar på nå mysigt ställe å sen ere PARTY all night long:) NEJ jag e INTE ALLS avundsjuk...:) Hade verkligen inte bangat å packa ner lite kläder å dragit härifrån imorn!!!!!!!! Men jag SKA oxå åka nånstans i sommar så de så!!! Kanske hälsa på Bella å Mattias på Kos, you never know!!!

Nej nu e de shlagerdags snart:) Blir en skön å mysig hemmakväll me familjen, känns mycket skönt faktiskt!!!

Tacke care out there!!!

Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback