Myskväll

Idag har de vart en väääldigt lugn å skön dag, har inte gjort många knop:)
Sov ganska länge eftersom jag va vaken tills Bella åkte hemifrån imorse vid halv 5...hon har iaf kommit fram ordentligt å hon sa att de verkar va ett skönt gäng som de skulle tillbringa sina 4 veckor med:) Kanske finns de nån snygging där som e singel så jag kan åka å hälsa på...haha:) *In my dreams* Men man FÅR faktiskt drömma så det så!!!

Ikväll åt jag å Linda Nachotallrik å Adam titta på:) Han ville inte ha så...sen kolla vi på en riktigt bra film, Invincible...lr hur de stavas:) Va me Mark Wahlberg...rekomenderas varmt!!!

Tänkte jag skulle göra de där Vuxentestet som Ninizen gjort, lite kul å se hur "vuxen" man e...tror dock på låga poäng:) Vi får se!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback