Uttråååkad

vilken lång å seg dag...har vart ledig å de har inte hänt ett skvatt men jag har väl mig själv att skylla!?! Man kan ju faktiskt styra upp ngt...yeah yeah,shit the same!

Imorn å på torsdag e de jobb som gäller, har min kortvecka å de känns superskönt:) Å de e bra för jag känner mig inte på topp just nu, har asaont i huvve, de dunkar å bultar på ena sidan:(  Men e LEDIG hela långa helgen wiee:) Då ska jag hitta på nå kul, de pratas om att dra till tegel allihop på fredag eftersom Bella å Mattias drar på söndag morgon...å BYZ spelar då så de kan nog bli skoj!!!

Nee nu ska jag ta en huvudvärkstablett å gå ut i friggan me lill-vovven Julia  å Danni, vi ska kolla på "Never Been Kissed" Myspys:)

See ya later:)

image138

Har vi sötnosen Julia, inte de bästa kortet på henne men hittar inge annat:/

Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback