En mysig heldag

Vakna TIDIGT (för en gångs skull hehe), gick ut me lille Kira för å kissa lite, blidde en prommis vid kanalen å lite sola på en bänk. Sen hem å fixa å dona här, skrev til ett antal personer på Facebook å bad dom ringa hem till Oscar eftersom jag inte fått/hämtat min mobil ännu:( Fasiken va "naken" man känner sig...jaja,logga in på msn å fick tag på Rickan,så vi bestämde att vi skulle ta våra små bebisar å träffas på ängen utanför sjukhuset...så in i duscha å fixa sig iordning,fick även tag på Sandra så hon haka åxå på:) De jobbiga va att Kira blåvägra att gå...hade ju vart ute för inte så längesen å e man ca 11v så orkar man inte så mkt:) Sluta me att jag fick bära de "lilla" livet...hon ser liten ut men väger destomer kan jag säga!!! puuuhhh....väl framme så hade vi jättemysigt å Kira å Lajka fick leka av sig rejält medans vi låg å snacka skit:) Vid 4-tiden va de dags att fara hemåt...Rickan å Lajka kom på besök...e fortfarande kvar btw:) tyckte synd om dom å gå hem i mörkret så nu ligger de nerbäddade på soffan...ja Rickan iaf:)

Har haft en helkväll...Sandra kom åxå:) Så vi käkade pizza å kebabtallrik,gick ut en sväng, fixa dipp å chirre å kolla The Guardian, MYCKET bra film! Sandra gick å vi gick ut en sväng till, många svängar ut blir de...sen blev de en till film; Remember The Titans åxå en jävligt bra film!!!

Nu BORDE jag sova, hundarna e nyrastade å Rickan nerbäddad...MEN...jag e ju inte trött...som vanligt:(. Men ska ändå gå å försöka sova...antar att det blir en heldag imorn med:) Prommis me vovvarna å sen ska Malin å jag äta middag:) Mys:) Måste ringa Akelius oxå!

Näe,natti på er å hoppas ni haft en lika lyckad dag som jag:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback