Armin Van Buuren

Sommarens låt??? Ja helt  klart, enligt mig iaf:) Så jädrans skön, varje gång jag hör den så rycker de i varenda kroppsdel :) Ni som nu missat denna underbara "sommarlåt"...klicka in er på länken å LYSSNA vettja ;) Söt e han oxå)

http://www.youtube.com/watch?v=G7qEivYkgZM

Ja vad ska man skriva mer...va ju ett tag sen, typ 2v sen...sitter å funderar på om de hänt nå skoj...HMMM!!!

Jag å Linda va ju å jobbade på en fest i Täby, Lindas´s mammas kollegor, mannen där fyllde 40 å de va den grymmaste festen jag "sett/jobbat på", va sååå fint, uppdukat å fixat precis som om det va ett brölopp:) Va iaf väldigt kul å jobba där, kul folk, mkt uppmuntran för att vi gjorde ett bra jobb å så fick vi varsitt ursnyggt linne å en ganska stor slant för besväret+ett antal starka drinkar i slutet  av den inhyrda bartendern:) så man va inte HEEELT pigg dan efter, drog ju till Tegel efter å där fortsatte vi spendera våran intjänade hacka på lite drínkar hehe, men man lever bara en gång :)

Nationaldagen som ett par dagar innan verkade som om att det skulle bli en kanondag/kväll gick totalt i stöpet:( så förbannat jävla surt för jag ville verkligen in dit.....sluta me en mysig hemmakväll me familjen å party dan efter ist:) Även då blev man på dojan hehe...fattar dock inte varför för drack inte sååå mkt men antar att de kan va värmen som tar kål på en, man tål nog kanske inte lika mkt nu när de är så varmt:) Appropå de varma vädret...jag bara NJUUUTER!!! Men nu ska det tydligen bli ite svalare å lite regnstänk har jag läst :/ Men den gul/bruna gräsmattan blir nog glad iaf :)
Bara de e fint väder på lördag för då e vi ett gäng som ska in till Kungsan å se Sverige-Spanien matchen å kunna sitta i en mysig park me lite berka innan hade ju inte vart heeelt fel ;) *håller tummarna*

Nej, om man skulle ta å föröka sova...vill inte men ska upp relativt tidigt å gå ut me vovvarna innan jag ska ta bussen till "härliga Solhälla" hehe...för att ha möte å sen duscha mormors vovve...

Får se hur de år me somnandet...kanske skriver nåra rader igen om jag inte lyckas sova :)

Pus på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback