Konstig fredag...

Satt me den där förbannade jävla skit ekologin heeela natten MEN tror ni att det jag trodde skulle komma på provet va me??? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! (ursäkta mitt språk!)

Gick käpprätt åt helvette :( Va bara å konstatera när jag satt där vid min lilla bänk att naturkunskap är inget som Carran ska ägna sig åt, that´s for sure:) Men va fasiken, jag lär mig det jag måste för att kunna bli en bra ambulanssjukvårdare sen får de fasiken räcka:) Men ganska surt att det inte gick nå bra när man lagt ner så mkt tid på det! Men det va typ 150 sidor som skulle in i skallen på typ 1 natt så får väl skylla mig lite själv att jag inte dela upp det på lite fler dagar...ÄSCH...skit i det nu!!!

Sov som en liten bebis när jag kom hem, skulle va lite hundvakt men jag hade inte märkt ett skit om nåt hade hänt, va totalt slut...va inte glad när mamma väckte mig vid halv 4 å bussen gick 10 över...men men, va bara å snällt stövla iväg:( Va SJUKT stressigt på jobbet dessutom, alla larmade HELA tiden så fick ju springa som en skollad iller fram å tebax...så blev en solklar hemgång efter jobbet (kors i taket) :) Kom hem lagom till hockeyn å fiifaaan va spännande de va hörrni ni...va en riktigt grym match, synd att vi inte slog dom jävlarna bara...nästa gång...då tar vi dom:)

Fy vilket tråkigt inlägg hehe:) Va bara tvungen att skriva av mig lite...

Nu ska jag bädda ner mig å katterna...ska bli sååå skönt å sova, hoppas Freja oxå vill sova...pallar inte me å ha henne springande å hoppande i sängen just nu, ska ju jobba 13-22 imorn oxå så lite vill man ju sova... chansen att hon vill sova verkar för tillfället va extremt minimal...de e full fart bokstavligt talat:) Yeah yeah jag kmr nog somna ändå!

Sussa gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback