Missförstånd












Mmm, de é något som tyvärr allt för ofta händer mellan mig å min  syster :( Mkt svårt att förklara varför det just blir missförstånd och att vi gör varann ledsna men jag tror ärligt talat att jag har seperationsångest...låter kanske fånigt, men Bella, Du har varit min vapendragare så länge jag kan minnas, vi har bråkat, skratttat, ,pratat killar, haft myskvällar etc. Jag saknar DET & DIG sååå himla mycket att det gör ONT!!! Att du å jag aldrig kan göra något, behöver inte vara nån jävla alkohol inblandad, skulle tycka de va mysigt å bara gå på en bio...sånna saker, men självklart oxå att bara kunna gå ut du & jag och dansa gärnet...nu Oscar OM du läser detta så é det absolut inget illa menat mot dig, det får du INTE ta det som!!! Ni är ett par, bor tillsammans och skapar just nu ett liv tillsammans så det är INTE dig jag är arg,ledsen,besviken på...hittar inge passande ord men jag tror Du/NI fattar...

Jag ber om förlåtelse för igår, Du måste förstå en sak att det här är mitt "konstiga" sätt att visa att jag saknar dig, antagligen för att vi aldrig nästan ses...Vi MÅSTE bättra oss, ta hand om varann som vi gjort tidigare och framför allt PRATA med varann om vi stör oss på ngt...INTE gå bakom ryggen å snacka, funkar inte så, då kommer detta sluta illa  vilket jag vill minst i världen.

Jag minns hur alla kalla oss "systrarna Hammar", "systrarna garv" osv :) Vart har det tagit vägen??? Det finns där nånstans, gäller bara att du & jag tillsammans hittar det!

Jaja, jag ska inte älta vidare om detta men jag mår skit över det här just nu, har inte sovit inatt och va tvungen att få skriva av mig!!!

En sak till bara Bella, vet du vad min dröm är??? Att du å ja åker utomlands å "hittar" tebax till varann! Klockrent om Danni kunde haka på oxå...jaja, time will tell...fatta va kul vi skulle ha :) Mina favvo-systrar på semester...ojojoj hehe :)

Vi kan väl försöka ha kul ikväll iaf? Utan tjafs!!!



Syskonkärlek :)

Älskar dig Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback