Hallo again :)

Hoppas ni alla som läser mår bra! Det gör iaf jag förutom ett jävligt kaotiskt jobbpass...börja me att jag kom försen, hann inte ens byta om första svängen, sen va de lugnt ett tag. Men slog helvetet loss, slutar 22, men va hemma 24, då kan ni ju tänka er att de va en hel del at göra...tur att man har så bra arb.kamrater!

Helgen har vart så perfekt som den bara kan bli, lr ja...en karl skulle ju inte ha setat heeeeeelt fel, nån å kramas å pussas me. Men, va tusan, man kan inte få allt :)

I fredags va jag, Mallan, Anne-Mai å Jossan hemma hos Linda å käka Tacos å kolla idol..sen blev de ju EN HEL DEL tjejsnack :) Så härligt å bara va tjejjer ibland. Togs en hel del kort, bl a på mig i mörkbrunt löshår hihi, lär hamna på fejjan om jag känner Linda väl :) Men, det bjuder jag på ;) När de andra tjejjerna gått så slinga Linda håret på mig så nu ser jag inte ut som en råtta i barret hehe.

I lördags vankades de fekke ferre hemma @Estay/Hammer Mansion :) Sååå lyckat!!! De hade gjort så fint. Men va ganska trött (även om det inte märktes hehe) efter Täby-rundan innan. Fy satan va folk som va där...å jag som skulle va hos Linda vid 3 så vi skulle slippa stressa, hon skulle sätta i löshåret å så men vi hann..eeehhh...vi kom typ 2h för sent haha :) De roligaste va att Lasse å Louise va där! Så kul att vi alla e på samma nivå. Sitta å ta en berka me Lasse, det kunde man inte tänka sig när han va yngre...fler kusinträffar TACK!!!

Efter partajandet med karaoke, drickande å dansande så begav sig nästan alla till Sportbaren, tror vi va 13 pers. som drog dit, riktgt najs :) Å bandet som spela, dom va riktigt grymma! Men INTE grymmare än Mackans band (barnvaktspappan).

Söndagen blev en av de lugnare jag vart me om...de enda knop jag gjorde va å fixa mig iordning lite smått för Bella&Osacar kom förbi å då va de tårtdags,mys :)

Ja, nej, köpte en tidning idag där de va en film me, SILK, e inte så trött nu så ska nog mysa ner mig i sängen å kolla på den :)

Men måste orka upp itid imorn, solning,fika å jobb står på schemat!

Hoppas ni haft en lika mysig helg som jag :)

Vi hörs!

Massa Pussar:)







Dessa varelser sviker en ALDRIG!!!

Nu ska vi 4 se film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback