Hopplöst fall

MMM, that´s me!!! Still awake...

Men som tur är har jag inget "tidigt" att passa imorn. Men MÅSTE komma upp i någorlunda tid. Ska va inne i stan till 18-tiden ungefär, hem till Nina å innan det tänkte jag sola å sen en sväng förbi Täbban för å kolla efter en jacka. Den FULA jag har nu är mer en vår/höst jacka å det e faktiskt inte så jädrans varmt längre! Dessutom e min nuvarande jacka lite grönaktig vilket e svårt att matcha me. Tänker mig en svart jacka lr en beige, vet inte...ska ju va en man kan ha till vardags+till finare tillfällen. Jaja, vi får la se vad de blir. I´will update you ;) ÅÅÅ intresseflaggan vajjar haha :)

Ja, som sagt, imorn ska jag busa me Nina å vi ska ev möta Jeff å 1 lr 2 av hans vänner å ta nån/nåra berka :) KUL tycker jag...2 flugor i en smäll...träffa Niniz+att träffa Jeff som jag inte träffat på typ 10 år...spännande :)

Sen på torsdag blir det förhopningsvis en fika lr nåt me Stina :) Träffa Thea har jag längtat efter sååå länge :)

Just ja, måste ringa å beställa tid för att "göra-naglar". Bella fick det i present å jag vill ju inte va sämre, vill ju osså ha :) INTE GLÖMMA!!!!!! Å så ringa Mandarin om håret, vill så gärna ha det nu innan klassåterträffen nu på lördag...annars får jag be Linda snällt att sätta i löshåret...igen hihi :) Kanske borde hitta en liten outfit tills på lördag oxå...ja, vi får se vad som erbjuds i Täbban. En sak som e säker e att jag SKA köpa baggyjeansen på VeroModa, dock inte imorn kanske...får se :)

Nej hörrni, nu tackar jag för mig!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback