Segodag

Vakna sent, väääldigt sent idag, fast iof vakna jag först ganska tidigt men va tvungen att lägga mig igen, trodde hövvet skulle sprängas i 1000 bitar, känns bättre nu, hittade nån stark medicin jag fick förut för värk så det lidrade en aningens mkt mer än alvedon...Har haft jätteont i huvudet nu de senaste dagarna, precis så som det va när ögonsjukdomen var som värst :( Hoppas för allt i världen att de inte har hänt nåt med dom :( Kan ju vara nacken oxå som spökar så ska ringa naprapaten imorn å boka in en tid...

Jaja, efter att ha vaknat slängde jag på mig lite sköna kläder å va ute å lajja me vovvarna, å vad jag älskar dom, vad skulle jag göra utan mina vovvar å katter...å sist men inte minst lille kaninen Skrållan :)

Sen har jag inte gjort så mkt mer...pratat me en gammal klasskompis på msn, vi bytte msn idag, har inte pratat på 10 år, va riktigt skoj, har pratat huuur länge som helst, ska även träffas å dra en repa på stan :) Ser jag fram emot :) Om jag tyckte de här va skoj, fatta då hur kul det kommer bli på återträffen :) *längtar*...

Nej, ska surfa runt lite å se om jag hittar nå kul å pyssla me, va meningen att jag skulle plugga, men fastna på massa dumma tal så slängde böckerna i sängen å sa att dom kunde ligga å skämmas där!!! :)

GRATTIS på 20-års dagen Linda-gumsan :)



Brolle & Ronja har dragkam om Brolles leksaks däck...dock inte tagen idag men leken var den samma fast idag var det äpplen som ramlat från äppelträdet som va leksakerna :)



Å så har vi familjens egna lilla primadonna Julia :) Inte heller tagen idag som ni ser, men hon sitter mest å kollar läget å ser fin ut :)

Nej, nu ska jag hitta på nå annat...see ya :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback