Blåklocka

Om det ändå va den fina sommarblomman jag menade...

NEJ, här snackar vi blåklockor som hamnar i ansiktet! Min sitter oerhört vackert under vänster öga och å de e inte svullet å ont gör den inte alls...JOOO, den dunkar å bultar, svullet så kan inte kan inte skratta :(  Men börjar väl gå ner lite nu, kan iaf äta nu...har försökt tagit mig till doktorn men vaknat försent varje dag så imorn MÅSTE jag gå dit!

Å nu undar ni antagligen varför de hamna en blåklocka i mitt ansikte...jo, va på tegel i lördags å hade skitkul faktiskt, va en massa tjejjer som drog dit :) Men i slutet av kvällen blev det mindre kul, Bella å jag gick på toa, skulle tillbaka till resten men blev ist inputtade i ett slagsmål :( Allt gick så fort, jag flög in i väggen å fick troligtvis en armbåge på kindbenet...för en knytnäve tror jag inte de va, verkade inte avsiktligt...sen såg jag Bella ligga sprattlande på golvet (hon klara sig me ett litet blåmärke på foten, kunde ha gått MYCKET värre), blev jävligt irreterad å dunka till en kille som jag trodde va en utav dom som bråkade...men ooops, de va visst en vakt å jag åkte in i väggen igen...hur fan skulle jag veta? Bad om ursäkt å försökte förklara...jaja, skitsamma, här e jag nu, blå å ful utan att veta vem de e :(



Ser kanske inte så farligt ut...känns desto mer å det här va i måndags det såg ut sådär, så nu ser det ännu värre ut. Pinsamt när man e ute, t. ex. på väg till jobbe, folk tittar på en som om man hade en pojkvän som slog en eller att man va nån bråkstake-brud...jag e inget av de...bara en oskyldigt blev inblandad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback