Vilken UNDERBAR dag!!!

Å va jag älskar när solen skiner :) Underbart! blir dessvärre påmind om att de inte e sommar längre eftersom löven börjar ändra färg...hösten kan va mysig OM det händer nå skoj å de inte e så jävla skitigt ute, inte så kul å torka av 3 bjässar me lång päls när de regnat å e lerigt ute...

Idag ska jag nog ta mig till Solarieöarna å lägga mig å njuta lite innan jag ska iväg å va barnis...å juste, ksulle visst ta me mi matteböckerna men känns som om de bara e onödigt å släpa på dom för inte ett tal kommer att göras ändå :)
Får ta det när jag kommer hem ist!

Nej, ut å njut av vädret ni som inte jobbar!!!

PUSS!!!

Å, måste bara visa en bild på Kira, hon har blitt sååå stor :) Charmtrollet där...:)



en till...:)



Sötnöt :)


Have a nice day!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback