Utkast: Va inne ...

Va inne på en sida i natt å hitta en hel del snygga saker :)

Dessa skor är ett par "VILL HA"-skor!!!



Riktigt coola om jag får säga va.d jag tycker...å jag ÄLSKAR ju lila :) Så dessa ska nog fanimej inhandlas :)

Dessa va lite söta (å lila) tycker jag,så kan hända att även dessa hamnar i skosamlingen ;)



Å vaför inte ha ett par passande lila örhänen till???. Å så ser ni att det finns i olika färger :)



Tröjan här blev jag lite smått betuttad i, tänk va snyggt i sommar när man é brun. Blev dessutom lite sugen på hennes frisyr...får se va Carran ittar på :) För som jag ser ut nu i barret e INTE OK!!! 



En supersöt "babydoll"-klänning! Fanns i massa fina somriga färger för en billig peng :)



Gryyymt cool/snygg klänning om jag får säga vad jag tycker!!!



Baksidan...MEN, det gäller att man har en kropp som klär denna underbara klänning hehe...ja, hur blev de me "Beach 2009" Carran ?? :)


Å självklart en lila klänning...dock inte lika snygg som den övre...men med de lila skorna till så kan de bli coolt :)

Nu lite smått & gott bara...

          

Å en till cool klänning...



Lite annorlunda men så snygg! VILL HA!!!

De hade lite coola accesoarer oxå...

               



Liknande halsband finns säkert på andra ställen men jag gillade detta, örhängena ingår. Finns även i flera färger...

Nej, nu orkar jag inte lägga upp mer bilder, men tyckte de va lite kul för jag brukar inte lägga upp/skriva om sånt här :)

Just ja, jag skulle ju vila :)

Kommentarer
Postat av: mallan

Vilken sida hittade du alla kläderna på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback