Hot Hot Hot

Värmen är härlig till 1000 men satan i gatan vad tung i hövve man blir!!! Suttit ute i 1h nu, va tvungen att ta en liten paus...men snart ere dags igen, ut å lägga sig på gräsmattan med litervis av vatten. Sen blire bad me vovvarna i Valsjön=) Ska bli UNDERBART!!! De kommer få slita upp mig ur vattnet :)

Såg Benjamin Button i söndags...å igår me mamma. Cool film. karln som skrivit manuset har ju fantasi med stort F! Såg även P.S I Love You i söndags, vilken söt film :) Ni som inte sett den, se den!

En film jag håller på å längtar ihjäl mig efter e Twilight 2...KOM NU!!! Måste även fixa säsong 2,3 & 4 av Supernatural :) Inte för att de e nå direkt "filmväder", men eftersom jag e kvälls/natt människa så kan man ta de då ;)

Nej, nu e pausen slut!

Ut å njuta av solen ett tag till, har ju tvättid 17:30 så måste va hemma i tid! ORKA tvätta i den här värmen men jag MÅSTE!!! Å dammsugaren står även å väntar på mig...BLÄÄÄ :(

Men snart ere SEMESTER :) WIIIEEE :) Jobbar ons+tors sen så...WONDERFUL :) Ska njuta till FULLO av dessa 2 veckor!!! Har ju 2v i aug. oxå :)

Hörs senare kanske, solen kallar....

PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback