Helgen med STORT H

Mmm, detta var en utav helgerna med stort H!!

Fredag:

Blev en mysig tjejkväll bestående av inga mindre än dessa snyggingar...

:)

Blev idol-tittande och självfallet en MASSA tjejsnack :) Skrattade så jag trodde mina provisoriskt nya tänder skulle ploppa ut igen :) MER "MYS-TJEJ-KVÄLLAR" ÅT FOLKET!!! :)

Lördag:

På lördagens schema stod New Moon med syskonen Lindblom, mamma Lindblom och Jennys Alex som nr 1...filmen var gudomlig!! Linda å jag höll handen större delen av filmen hihi :) Va faktiskt riktigt bra, nu vill jag ju bara se 3:an, Eclipse!!! Och det här med att filmen va en "svag 2:a"...SKITSNACK!!! Blir så förbannat trött på alla kritiker som sitter och tycker...



Efter det blev det middag på Burger King. Deras pommes är...ÅH så goda :) Efter det blev det hemgång och väl hemma så kom Ana-Maria förbi och det blev en massa musiklyssnande och pratande :)



Meningen var att det skulle bli utgång men alla fick förhinder, utom jag, så mötte senare upp Jimmy för att gå en promenix till Statoil för att handla lite cola å chips, skulle kolla på Zombieland. Helt ok film, väldigt sjuk dock hehe :)



Söndag:

Vaknar sent, somna sent inatt och när jag väl somnat så vakna jag hela tiden. Huvudvärken jag vakna med va inte att lajja med. Kändes som om att det var soffläge som gällde men sluta med att jag mötte upp Mallan och hyrde film...



Haha, va en riktigt jävla kul film :) Riktigt skön söndagsfilm, garanterat skratt framkallande :) Även en bra film med bra budskap för tonåringar!!!

- Jag måste vara frigid, jag blir inte blöt, känner ingenting, hur ska man gnugga, jag kan ju inte fråga mamma!

Ett av de många kommentarerna Lina skriver i sin kvällsbok :) OJOJ vad vi skratta, va längesen jag skratta så myscket åt en film, kommer ha träningsvärk i hela ansiktet imorn HAHA :) TACK Malin för en hystersikt kul söndag i det tråkiga gråa söndagsvädret!! Och TACK för massagen, nu mår nacken lite bättre :)

Summering av helgen i ett ord:

K A L A S !!!

Tack alla som gjort helgen till det den blev!!

Nu ligger jag och slappar i soffan, försöker varva ner för att snart krypa upp i sängen för att krama kudden. Imorn (måndag) börjar den "långa" arbetsveckan. Matlådan står färdig i kylskåpet så jag är REDO! Ska ev. ta svinsprutan imorn lr på tisdag, ska ringa och kolla med chefen vilken dag det passar bäst. Skönt att få det gjort! Man är ju MINST sagt väldigt utsatt i mitt jobb!!

Nej, en värktablett mot min oerhört härliga smärta i munnen sen sova!

Hoppas ni andra söta människor haft en lika mysig helg :)

KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej söt..



Jag kan göra dina naglar nästan när du vill... imorgon (tisdag) skulle jag kunna om du hade velat...

Annars kan jag torsdag, fredag, men vet inte vilken tid för jag vet inte om jag ska jobba ännu eller inte.

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback