Dålig update

Ja, jag har vart oerhört dålig på att uppdatera, kom ju igång så bra igen ju...MEN har en väldigt bra ursäkt! Mitt tangentbord på min kära vapendragare bangar ur mest hela tiden :( Inte så kul att blogga med "skärmtangentbordet" :) Men idag, VIPS, s funka det utan nåra probs som helst :) Så tänkte jag skulle passa på att uppdatera lite...

Har ju inte hänt så mkt iof, vart sj.skriven, då händer det inte så mkt!
Men lite har det allt hänt :)

I lördags var vi hemma hos Bella, 15 tjejer (me Bella) :) Det åts chips med dipp, godis och dracks div. drycker...vi hade ett litet möte :) Har ju startat en tjejgrupp så vi skulle ses alla som kunde för att komma fram till div. saker. Bl a ett nytt namn. "BMS - Brudar Med Sting" blev det ;) Mycket nöjd med namnet!! Ska bli så kul! Linda och jag pratade om en aktivitet jag tror skulle gå hem, inte bara bland oss tjejer, utan för andra människor! Mer om detta senare :) Meningen e att vi alla 18 tjejer ska sätta in en summa varje månad på ett gemensamt konto för att sedan hitta på roliga saker tillsammans :) Ser fram emot många roliga år framöver :)

Blev bjuden på middag hos Adam & Linda i tisdags! Det bjöds på fläskotlett, potatisgratäng och bea, mycket gott!!! Sen hade Linda bestämt att vi skulle baka lussebullar, i OKTOBER :) Haha, va bara att haka på! Och vilka ENORMA rackare det blev :) Ska lägga upp lite bilder snart...
Efter det förflyttade vi oss till datorn, fick för oss att göra om oss i
yearbookyourself , satan vilket skrattanfall vi fick :) Stackars Adam som försökte sova...:) De va inga fagra bilder vi fick fram :) Ska lägga upp lite bilder därifrån oxå men bilderna e ju på Lindas dator...

Sen har det inte hänt så mkt, mest tagit det lugnt!

Nu ska jag ta hand om mina bebisar. Har 3 bebisar här just nu, Kira e här :)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback