Mänskligt???

Är det mänskligt att man ska jobba övertid varje kväll? Då snackar vi minst 1h...varit hemma strax efter 23.30 nu 2 kvällar i rad!! Hade inte nattpersonalen hjälpt till hade jag i bästa fall vart hemma 00.30 å då ser jag jobbet från mitt fönster, inte så att jag har en bit hem...Bävar för helgen...

SJUKT e vad det e!! Men varsågod!! Ta kol på din "underbara" personal (som DU själv säger att vi e, underbara) Snart har DU vikarier som jobbar ist. För din underbara ordinarie personal har gått in i väggen!!!!!  Skulle kännas bra va?? Nu e inte de ngt jag strävar efter, men lite erfarenhet har jag gällande detta efter mer än 5 år på "skutan" som bara sjunker närmre å närmre botten för var dag!!

Vart sjukskriven dels pga stress å så kommer man tillbaka till det här dårhuset, PATETISKT!!! Tur att vi har varandra å våra kära pensionärer, det är de som håller mig kvar....har för övrigt döpt om dårhuset till "Tonga Tonga" haha (Sällskapsresan) :) Vi behöver alla små ljusglimtar vi kan få...

Nu har jag äntligen varvat ner klart å fått gnälla lite, så nu ska jag ta mina bebisar å klättra upp i min koja :)

Har dessutom så ont i kroppen så går som om jag vore 90 bast, en vacker syn må jag säga :) Man blir som man umgås :)

Ha en bra lill-lördag snyggingar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback