Dag 1

Är på plats!!

Blandade känslor, såklart!! Skulle ju hellre vara hemma och umgås med familj och vänner men samtidigt är detta ett måste, ett "one´s in a life time moment" så nu jävlar!!!

Har fått en jättegullig rumskamrat och det är ju A och O. Båda snackar i ett, skrattar och snarkar hehe :) PERFA :)

Har redan trappat 5mg...:/ läskigt, för man vet inte hur kroppen kommer reagera. Hoppas på det bästa...fick även reda på att detta kommer ta ett bra tag. Det visste jag, men inte SÅ länge. Känns sisådär med tanke på jobb osv. Min kropp/psyke är tydligen väldigt känsligt och jag har visat tecken på att vi bör ta det lugnt...

Avdelningen har 12 platser men just idag var vi bara 4 som lades in...varför vet jag inte men kul har vi faktiskt haft. En av killarna, eller han är en äldre man hehe, han träffa jag sist så det kändes skönt. Nu tycker jag resterande kan va snygga singelkillar :):) Tänk vad bra det skulle gå då :)

Nej, dags att sova. Kunde inte sova en sekund natten till idag så man är ju måttligt trött!!

Vore jättekul om nån ville komma och hälsa på :) Slå ihjäl några timmar...

Höres imorn - Ny dag, Nya möjligheter!!

/C

Kommentarer
Postat av: frugan

Vart ligger du ngn stans? Besökstider? kram

2010-08-10 @ 02:35:16
Postat av: Carran

Tjena frugan ;)



På Sabbatsbergs Sjukhus...



Har telen på, så ring om du vill :)



Puss



/Frugan ;)

2010-08-10 @ 13:37:14
Postat av: Frugan

Min tele är trasig, så jag har inga nr kvar....

Men kan inte du slå mig en signal, så ringer jag upp?!



puss

2010-08-10 @ 15:05:35
Postat av: fRUGAN

fick du min komentar nyss? eller försvann den ;)

2010-08-10 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback