Fokus

Fokus på mig själv, det är vad jag behöver!!

Allt för mycket som kretsar i huvudet och jag känner att jag vill vara alla till lags fastän jag faktiskt inte kan det just nu.

För att kunna bli den gamla vanliga Carran måste jag sätta mig själv som prio 1. Låter kanske egoistiskt men så är faktiskt läget, kommer inte klara nedtrappningen annars och har jag kommit såhär långt så tänker
jag fan inte ge upp!! Och detta är något jag planerar att göra en gång i livet och inte trilla dit igen...

Så, vänner och familj, hoppas ni har förståelse för detta!!

Det här betyder ju inte att jag inte kommer att umgås med er, vill bara poängtera att jag behöver tänka mer på mig själv!!

Snart så, snart så har ni Carran tillbaka ;)

PUSS

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback